حفاظ شاخ گوزنی بالای دیواری چیست؟
۱۴۰۰/۰۹/۰۳
جوشکاری محافظ شاخ گوزنی به چه صورت است ؟
۱۴۰۰/۰۹/۰۳
نمایش همه

قیمت محافظ شاخ گوزنی چقدر است ؟

قیمت حفاظ شاخ گوزنی و تولید حفاظ های مقاوم و زیبا کمتر از نرده هایی مانند نرده های سرنیزه ای می باشد است . وزن تمام شده نرده های شاخ گوزنی یا سر نیزه ای به علت استفاده از میلگردهای ضخیم بسیار بالا است که همین امر موجب شده یکی از مهمترین علل های قیمت زیاد نرده های مدل سر نیزه ای نصبت به حفاظ های شاخ گوزنی است .

قیمت محافظ شاخ گوزنی چقدر است ؟

 

رنگ الکترواستاتیک محافظ شاخ گوزنی چیست؟

رنگ کوره ای و تکنولوژی به کار رفته در آن تفاوت زیادی با رنگ آمیزی با پیستوله و قلمو داردرنگ پودری با استفاده از شارژ الکترواستاتیک در بافت حفاظ نفوذ می کند و سازه در کوره با دمای بالا قرار می گیرد. پوشش دهندگی رنگ الکترواستانیک کامل بوده و نیاز به رنگ آمیزی در زمان های آینده نمیباشد به علت کوره ای بودن و پوشش کامل رنگ ها، زنگ زدگی رخ نداده و حفاظ همواره زیبایی خود را حفظ می کند.

رنگ آمیزی محافظ شاخ گوزنی با رنگ الکترواستاتیکی

نصب محافظ شاخ کوزنی در بستر های متفاوت

حفاظ شاخ گوزنی بر روی بستر های متنوعی از جمله دیوارهای فلزی و یا کامپوزیت های گوناگون قابلیت اتصال را دارند واز آنها بتوان در محیط های بسیاری استفاده نود. نرده شاخ گوزنی فلزی یکی از بهترین و پرفروش ترین نوع حفاظ ها می باشد از آن جا که جنس آن ها فلز می باشد طول عمر بسیاری و البته مقاومت بالایی دارند . سارق هر چقدر حرفه ای باشد در برابر نوک های تیز حفاظ شاخ گوزنی کارایی نخواهد داشت به همین دلیل امنیت کامل فراهم خواهد شد .

قبل از بررسی قیمت محافظ شاخ گوزنی، مهم است که به ویژگی‌های این محصول نیز توجه کنیم. ویژگی‌های محافظ شاخ گوزنی ممکن است شامل موارد زیر باشند:

  • ضدآب بودن: برخی از محافظ‌های شاخ گوزنی دارای ویژگی ضدآب هستند که به شاخه‌های گوزنی در شرایط بارانی کمک می‌کند.
  • مقاومت در برابر ضربه: محافظ‌های با کیفیت معمولاً مقاومت در برابر ضربه دارند و می‌توانند از شاخه‌ها در مقابل ضربات کمک دهند.
  • ساختار محکم: مهم است که محافظ شاخ گوزنی به شکلی محکم و پایدار ساخته شده باشد تا به درستی بر روی دیوار ها نصب شود.

با توجه به ویژگی‌های مورد نیاز خود، می‌توانید محافظ شاخ گوزنی مناسبی را انتخاب کنید. این ویژگی‌ها می‌توانند تأثیر مستقیمی بر روی قیمت محصول داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *