حفاظ روی دیوار حیاط
۱۴۰۰/۰۹/۲۶
قیمت نصب و ساخت حفاظ آهنی درب ساختمان
۱۴۰۰/۰۹/۲۶
نمایش همه

انواع حفاظ روی دیوار

حفاظ هایی با اسم حفاظ روی دیوار در بازار موجود می باشند که بیشتر به عنوان نرده کاربرد فراوان دارند و برای به کار گیری به عنوان حفاظ روی دیوار حیاط یا ساختمان مناسب نمی باشند.از بهترین محافظ های بالای دیوار میتوان به حفاظ شاخ گوزنی _ حفاظ نیزاری _ حفاظ لیلیومی _ حفاظ سر نیزه ای و … اشاره نمود .

انواع حفاظ روی دیوار

تولید کننده نصب و اجرای حفاظ شاخ گوزنی

به علت توجه نکردن اکثر طراحان به نوع دیوارهای محوطه و باغ و اصولی کار نکردن سر پوش های فلزی دیوارها و یا حتی درپوش های سنگی شاهد ضعف در دیوار های دور باغ و یا محوطه بوده ایم. با طراحی اصولی درپوش ها فلزی و سنگی دیوار نمای زیبایی از ساخنتمان میشود از صدات ناشی از نصب محافظ جلوگیری نمود. در محوطه و بر روی دیوارها می توانیم از پلیت هایی در فواصل ۱ متر از یکدیگر و در تراز درپوش دیوارها کارگزاری کرده تا در هنگام نصب سایه بان- حفاظ و یا چراغ و…به دیوار صدمه نرسانیم.

انواع محافظ دیوار ساختمان

نصب حفاظ شاخ گوزنی به روش کوبیدن پیم در دیوار

اولین روش که در تمامی بسترها می توان از آن استفاده کرد کارگزاری پیم در بستر می باشد. روش کار به این صورت می باشد که ابتدا در بالای دیوار را با به کار گیری از دریل سوراخی به قطر ۸ میلی متر ایجاد کرده و یک پیم به قطر ۱۰ میلی متر داخل دیوار کارگزاری میشود در صورت داشتن درپوش فلزی با ضخامت کمتر از ۲ میلی متر درپوش سوراخ می شود سپس دیوار سوراخ کاری می شود. برای هر شاخه ۲ متری حفاظ حداقل ۴ پیم ۲ به ۲ و روبه روی هم نیاز می باشد تا در آخر استحکام مورد نظر را بدست آوریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *