حفاظ های قوسدار سر در درب
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
حفاظ غیر قابل عبور دیوار حیاط
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
نمایش همه

گارد شاخ گوزنی دیواری

هدف از مجهز کردن دیوارها به حفاظ امنیتی ، حفظ امنیت و آرامش ساکنین است بنابراین امنیت مهم‌ترین ویژگی برای انتخاب یک گارد شاخ گوزنی دیواری به شمار می‌رود. ایمن بودن حفاظ‌ها ارتباط مستقیمی با استحکام شاخه‌های حفاظ دارد و هر چه این شاخه‌ها محکم‌تر ساخته شده باشند، کار را برای عبور سارقان مشکل‌تر می‌کنند.انتخاب گارد شاخ گوزنی دیواری به عنوان راهی برای افزایش امنیت و زیبایی ملک شما امری بسیار مهم است. این نوع نرده‌ها با مزایایی نظیر جلوگیری از نفوذ، نصب آسان، استحکام و مقاومت بالا، و افزودن زیبایی به محیط خارجی، انتخابی عالی برای هر خانه می‌باشند. با نصب این نردها، ملک خود را در برابر تهدیدهای مختلف محافظت کرده و ارزش آن را افزایش دهید.

گارد شاخ گوزنی دیواری

در شرکت ما برای ساخت محافظ ها از شاخک ها و میلگرد هایی با نمره ۱۰ استفاده میکنند و در حفاظ های سرنیزه ای که به گونه ای طرح آنها با سایر حفاظ ها متفاوت است از میلگردهایی با نمره ۱۴ استفاده میگردد برای تولید محافظ هایی با گل نرده ارتفاعی معادل ۱۲۹ و ۹۰ سانت باید انجام گردد و تراکم آنها بین ۱۲یا ۱۵ مناسب است و برای حفاظ سرنیزه ای ۱۵۰ سانت مناسب مسباشد .

 

انواع گارد دیواری شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی مدلهای نرده روی دیوار که با طراحی مدرنی تولید شده است و به همین جهت از زیبایی خاصی برخوردار است. این مدل از گارد ها با الگو گرفتن از شاخ های گوزن طراحی شده است و به همین جهت دارای ظاهری متفاوت خواهد بود.در زمان حاضر، حفاظت از خانه‌ها و محوطه‌های مسکونی از اهمیت بسیاری برخوردار است. با ورود به عصر مدرن و افزایش تعداد موارد سرقت و نفوذ به خانه‌ها، انتخاب گارد شاخ گوزنی دیواری به عنوان یکی از بهترین راه‌های حفاظتی برای ملک شما مطرح شده است. در این مقاله، مزایای نصب نرده شاخ گوزنی در دیوارهای خود را برای شما توضیح می‌دهیم تا بتوانید تصمیم بهتری در خصوص حفاظت از خانه‌تان بگیرید.

مزایای نرده شاخ گوزنی

یکی از اصلی‌ترین مزایای نصب نرده شاخ گوزنی در دیوارهای خود، افزایش امنیت و حفاظت است. این نوع نرده‌ها با طراحی خاص خود، دسترسی غیرمجاز به ملک شما را دشوار می‌کنند.نرده شاخ گوزنی به دلیل طراحی خود باعث جلوگیری از نفوذ به خانه می‌شود. این نوع نرده‌ها دارای شاخه‌های فلزی است که از دیگران جلوگیری می‌کنند. این شاخه‌ها به نحوی طراحی شده‌اند که برای اشخاصی که به دنبال نفوذ هستند، دشواری بالایی ایجاد می‌کنند و اغلب باعث شکست اقدامات غیرقانونی آنان می‌شوند.

نصب نرده شاخ گوزنی به دلیل طراحی ساده و کارآمد آن، به سرعت انجام می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از تعداد محدودی ابزارهای ساده، نرده‌ها را بر روی دیوارهای خود نصب کنید. علاوه بر این، نرده‌های شاخ گوزنی به محیط زیبایی نیز اضافه می‌کنند. طراحی شکیل و منحصر به فرد آنها باعث می‌شود که ملک شما زیباتر و جذاب‌تر به نظر آید.یکی از مزایای بارز نرده‌های شاخ گوزنی، استحکام و مقاومت بالای آنهاست. این نوع نرده‌ها از جنس مواد مرغوبی ساخته می‌شوند که در برابر عوامل جوی و آب و هوا مقاومت دارند. به علاوه، طراحی شاخ گوزنی به آنها ایمنی بیشتری می‌بخشد. با نصب این نردها، می‌توانید از دیوارهای خود در برابر سایش، زنگ زدگی و آسیب‌های دیگر محافظت کنید.نصب نرده‌های شاخ گوزنی به محیط خارجی خانه شما زیبایی خاصی اضافه می‌کند. طراحی منحصر به فرد و شکیل این نرده‌ها باعث می‌شود که ملک شما به نظر دیگران جذاب‌تر و زیباتر بنماید. همچنین، شما می‌توانید این نرده‌ها را با رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی انتخاب کنید تا به سبک و ذوق شما بپیوندد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *