منظور از گارد شاخ گوزنی چیست ؟
۱۴۰۰/۱۲/۲۰
قیمت خرید انواع درب آکاردئونی ضد سرقت
۱۴۰۰/۱۲/۲۰
نمایش همه

قیمت حفاظ درب آکاردئونی چقدر است ؟

قیمت حفاظ درب آکاردئونی بسته به اندازه درب دستمزد کارگران و نوع درب آکاردئون دارد برخبی از فروشندگان با استفاده از مواد اولیه نامرغوب اقدام به ساخت حفاظ کرده و قیمت پایین تری را به مشتریان ارائه میدهند که توجه مشتریان را به خود جل بکنند اما باید یاد آور شد که خرید اینگونه درب ها با مواد اولیه نامرغوب بی فایده بوده و ایمنی لازم را ندارند .

قیمت حفاظ درب آکاردئونی چقدر است ؟

درب آکاردئونی طرح ایتالیایی

درب آکاردئونی طرح ایتالیایی از لحاظ ایمنی همانند یک درب چهار گل است به طور تقریبی درب های کشویی از ۳ ردیف لوزی با طول تسمه پنجاه سانتی متری تولید میگردند که کیفیت قابل قبولی دارند اما درب های ایتالیایی بصورت دو گل با طول تسمه یک متری ساخته شده است .

هزینه نصب درب آکاردئونی

نصب درب آکاردئونی برای حفظ امنیت فضای داخلی میباشد اجناس نامرغوب و بی کیفیت نمی توانند امنیت مورد نظر را ایجاد کنند. استحکام کمتر ریزش رنگ ها، دستگیره های بی کیفیت و عدم امنیت قفل ها در برخی موارد دیده شده که بسیار ناخوشایند است.بنابراین، برای برآورد دقیق قیمت حفاظ درب آکاردئونی، بهتر است با تولید کننده یا فروشنده محصول تماس بگیرید تا مشخصات دقیق مورد نظرتان را بررسی کرده و قیمت نهایی را اعلام کنند. همچنین، اهمیت دارد که حفاظی با کیفیت و مطابق با نیازهای امنیتی و ظاهری محیط شما انتخاب کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *