خرید و نصب حفاظ شاخ گوزنی در دماوند چه مزیتی دارد ؟
۱۴۰۰/۰۷/۲۲
خرید حفاظ شاخ گوزنی ارتفاع ۹۰ و ۱۲۰سانت
۱۴۰۰/۰۷/۲۲
نمایش همه

خرید حفاظ شاخ گوزنی برای محوطه حیاط

حفاظ شاخ گوزنی برای محوطه حیاط با توجه به مواد ساخت، تعداد نرده ها، ارتفاع، و اندازه متراژ دارای قیمت های مختلفی است. هرچه تعداد میلگرد های این حفاظ بیشتر باشد قیمت ساخت نیز بالاتر خواهد بود. ارتفاع نرده شاخ گوزنی از ۳۰ سانتی‌متر تا ۱۲۰ سانتی‌متر متغیر است. عرض نرده با توجه به ارتفاع نرده ، نباید از ۵۰ سانتی متر کمتر باشد. با توجه به بحث قیمت، جوشکاری سنتی و جوشکاری جدید هزینه های بالایی دارند.

خرید حفاظ شاخ گوزنی برای محوطه حیاط

جوشکاری محافظ شاخ گوزنی با جوش co2:

جوشکاری و تولید حفاظ روی دیوار از دو روش جوشکاری با الکترود و همچنین جوشکاری با co2 استفاده می شود که هر کدام مزیت های خاص خود را دارند و در تعیین قیمت تمام شده نیز مورد توجه واقع می شوند. مهم ترین مزیت جوش co2 مقاومت بالا به نسبت جوش الکترود است، چرا که اگر حفاظ با الکترود جوشکاری گردد مقاومت آن پایین آمده و احتمال شکستن اتصالات حفاظ بالا می رود و همچنین به دلیل وجود گل جوش رنگ آمیزی حفاظ با کیفیت پایین تر نسبت به co2 انجام می شود.

حفاظ شاخ گوزنی محوطه حیاط

قیمت محافظ شاخ گوزنی روی دیوار

هرچه تراکم میلگرد بالاتر باشد قیمت بالاتری دارد و به نسبت هرچه تراکم پایین تر برود قیمت پایین تری دارد ،جنس و کیفیت تولید میلگرد نیز تاثیر مستقیم بر قیمت میلگرد دارد.اما مسئله دیگری که می تواند تاثیر بسیار در قیمت تمام شده حفاظ داشته باشد نصب حفاظ می باشد. هزینه نصب حفاظ می تواند متغییر باشد برای مثال نصب حفاظ در بالای دیوار ها و سازه های بلند کار سخت تری است و به طبع قیمت نصب بالاتری دارد .

 

خرید حفاظ شاخ گوزنی برای محوطه حیاط یکی از اقدامات مهم در زمینه طراحی و امنیت محیط خارجی خانه است. حفاظ شاخ گوزنی یکی از گزینه‌های محبوب برای زیبایی‌دهی به حیاط خانه‌ها می‌باشد. این مقاله به شما کمک می‌کند تا با جزئیات خرید حفاظ شاخ گوزنی برای محوطه حیاط آشنا شوید و بهترین تصمیم را بگیرید.حفاظ شاخ گوزنی یک نوع حفاظ زیبا و متفاوت است که به خاطر طراحی خاص خود شناخته می‌شود. این نوع حفاظ به واسطه شباهت طراحی به شاخه‌های درختان و گوزنی‌ها نام گرفته است. حفاظ شاخ گوزنی علاوه بر ایجاد زیبایی در محیط حیاط، امنیت را هم تضمین می‌کند. این حفاظ معمولاً از جنس فلزی ساخته می‌شود و در انواع مختلف در بازار موجود است.

حفاظ شاخ گوزنی فلزی این نوع حفاظ از جنس فلز ساخته می‌شود و به دلیل مقاومت و طول عمر بالا مورد توجه قرار می‌گیرد. همچنین، این حفاظ‌ها قابلیت طراحی در اشکال مختلف را دارند.خرید حفاظ شاخ گوزنی برای محوطه حیاط به همراه مزایا و معایب خود ارائه می‌شود.فولاد یکی از مواد محبوب برای تولید حفاظ شاخ گوزنی است. این ماده معمولاً ضدزنگ است و مقاومت بالایی دارد.  انتخاب حفاظ مناسب به محیط خانه شما زیبایی و امنیت می‌بخشد. امیدواریم که این مقاله به شما کمک کرده باشد تا تصمیم بهتری در خرید حفاظ شاخ گوزنی برای محوطه حیاط خود بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *