رنگ حفاظ شاخ گوزنی با رنگ کرم کوره ای
۱۴۰۰/۰۷/۲۲
عکس حفاظ شاخ گوزنی از نمای دور و نزدیک
۱۴۰۰/۰۷/۲۲
نمایش همه

تولید و نصب حفاظ شاخ گوزنی روی دیوار با ارتفاع زیاد و کم

حفاظ مدل شاخ گوزنی ترکیبی از شاخک های فلزی برنده و تیز که با جوش اکترود به هم متصل شده اند. این حفاظ برای افزایش ایمنی و استحکام بوده است. و در مقابل آن فاکتور زیبایی در تمام مدلها رعایت شده است. . با نصب حفاظ شاخ گوزنی روی دیوار با ارتفاع زیاد و کم  میزان آسیب احتمالی برای عبور آنقدر بالا می رود که حتی عبور از این حفاظ هم برای هر فرد غیر ممکن جلوه میکند.

تولید و نصب حفاظ شاخ گوزنی روی دیوار با ارتفاع زیاد و کم

منظور از تراکم در نرده های محافظ شاخ گوزنی تعداد شاخه های اصلی در هر دو متر حفاظ میباشد . روش تشخیص تراکم نرده ها شمردن میله های عمودی روی پروفیل (شاسی) می باشد. ضخامت میلگرد به عنوان تنها فاکتور مقاومت بررسی نمی گردد و یک شاخه به تنهایی مقاومت کافی نداشته و ممکن است به راحتی خم و بریده شوند.

ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی روی دیوار

حفاظ شاخ گوزنی جزء حفاظ‌های روی دیوار شمرده میشوند و قدمت چندانی ندارند بیشتر برای منازل و ساختمان‌هایی که دارای فضاهای باز مانند حیاط، بالکن یا حیاط خلوت می‌باشند به کار می‌رود. به دلیل زیبایی، استحکام، قابلیت ساخت برای انواع طول و عرض و ارتفاع و تراکم، و مقدار افزایش امنیت، با اقبال عمومی رو به رو شده است. درواقع میلگردهای برنده و جوش خورده با تراکمی که دارند به کسی که بخواهد از آن‌ها عبور کند آسیب می‌رسانند و مانع عبور می‌شوند و اینچنین ساختمان شما را امن نگه می‌دارند.

تولید و نصب حفاظ شاخ گوزنی روی دیوار با ارتفاع زیاد و کم یکی از موارد حیاتی در طراحی و امنیت فضاهای خارجی است. این نوع حفاظ‌ها نه‌تنها از نظر زیبایی و شکوه به فضاها اضافه می‌شوند بلکه امنیت و حریم شخصی را نیز تضمین می‌کنند. در این مقاله، به بررسی جزئیات تولید و نصب حفاظ شاخ گوزنی با ارتفاع‌های مختلف می‌پردازیم.

تعریف حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی یک نوع حفاظ زیبا و ساده است که به شکل شاخه‌های گوزن طراحی شده است. این نوع حفاظ‌ها اغلب از فلزات مانند آهن ساخته می‌شوند. طراحی شاخ گوزنی به فضا طبیعی‌تری می‌نماید و به محیط اطراف هماهنگی زیبایی می‌بخشد.حفاظ شاخ گوزنی نه‌تنها جلب نظر افراد را به خود می‌کشد بلکه مزایا ویژه‌ای نیز دارد:

  • زیبایی و طراحی زیبا
  • ایجاد حریم شخصی
  • افزایش امنیت
  • مقاومت در برابر عوامل آب و هوا
  • افزایش ارزش مکان

انتخاب متریال مناسب برای حفاظ شاخ گوزنی بسیار مهم است. فلزات مانند آهن و آلومینیوم معمولاً برای تولید این نوع حفاظ‌ها به کار می‌روند. انتخاب متریال با کیفیت و مقاوم می‌تواند مانع از زنگ زدن و خرابی شدید حفاظ شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *