برآورد قیمت حفاظ شاخ گوزنی
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
کاربرد تراکم محافظ نرده بالای دیوار
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
نمایش همه

طرح حفاظ شاخگوزنی دیوار حیاط

حفاظ شاخگوزنی اولین مدل طراحی شده از نسل جدید حفاظ روی دیوار میباشد که از اتصال تعداد زیادی میله نوک تیز فلزی به هم تشکیل شده و حفاظ شاخگوزنی دیوار حیاط که در برخی شهرهای ایران به حفاظ گوزنی نیز شهرت دارد ؛ دارادی حجم بوده و حدود ۵۰ سانت از عرض دیوار را پوشش میدهد. این مدل از حفاظ روی دیوار در اندازه های متنوعی ساخته می شود.

حفاظ شاخ گوزنی روی دیوار

 

نرده شاخ گوزنی سر دیوار

حفاظ شاخ گوزنی بر روی دیوار نصب و از ورود سارقین به محوطه‌ی مورد نظر جلوگیری می‌کند. به دلیل پرطرفدار بودن و کارایی بالای این نوع حفاظ، در نظر داریم نکات متنوع و مهمی را در خصوص آن با شما در میان بگذاریم. تولید و نصب حفاظ شاخ گوزنی را می‌توان بر روی انواع دیوارهای آجری، بتنی و … نصب کرد.

 

حفاظ شاخ گوزنی دیوار حیاط

قیمت حفاظ شاخ گوزنی

هزینه حفاظ شاخ گوزنی به عوامل متنوعی بستگی دارد عواملی چون ارتفاع نوع حفاظ و تراکم محافظ .اغلب خریداران با مقایسه این قیمت ها و انتخاب کمترین قیمت اقدام به خرید حفاظ میکنند بدون اینکه از اعتبار تولید کننده و صحت گفته های وی اطمینان داشته باشند.به عنوان خلاصه، در انتخاب طرح حفاظ شاخ گوزنی دیوار حیاط، توجه به سلیقه، معماری، مواد ساختاری، ارتفاع، الگو، رنگ، و بودجه مهم است. با دقت و ذوق انتخاب کنید تا حفاظ شما به زیبایی و امنیت حیاط شما بیافزاید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *