آهن کشی روی دیوار (حفاظ)
۱۳۹۹/۰۴/۱۲
درب ضد سرقت آکاردئونی
۱۳۹۹/۰۴/۱۲
نمایش همه

درب ضد سرقت آکاردئونی

حفاظ آکاردئون انواع سیستم های حفاظتی برای ایجاد امنیت در ساختمان طراحی شده که برخی پیچیده و برخی ساختار ساده تری دارند. حفاظ آکاردئون از ساده ترین و مستحکم ترین سازه های حفاظتی هستند.با نصب درب آکاردئونی می توان از ورود سارقین به داخل ساختمان جلوگیری کرد. در واقع این سازه از درب های ضد سرقت محسوب می شود که قابل نصب در هر فضایی است. حفاظ آکاردئونی به لحاظ جمع شدن شباهت زیادی به ساز آکاردئون دارد.
حفاظ آکاردئونی نوعی حفاظ برای ساختمان است که روی درب ورودی واحد منازل شخصی و یا درب پارکینگ، درب شرکتهای خصوصی و دولتی پنجره های ویلا درب بالکن ورودی کارخانه ها درب ورودی دفاتر اداری و ورودی پاساژها نصب می شود.درب آکاردئونی یا درب کشویی ورودی آپارتمان و خانه ، حفاظی متحرک است که به عنوان حفاظ درب ضد سرقت آکاردئونی  پشت در خانه و آپارتمان نصب میگردد و یکی از بهترین محصولات حفاظتی و امنیتی به عنوان حفاظ گارد آهنی روی درب به شمار میرود که با استفاده از آن و نصب درب آکاردئون بر روی تمام مدل درب های ساده و ضد سرقت آپارتمان می تواند موجب تضمین امنیت ساختمان و واحد های آپارتمانی گردد .

درب ضد سرقت آکاردئونی

کاربرد درب آکاردئونی چیست؟

درب آکاردئونی اما نسبت به سایر درب ها استفاده های فراوانی دارد. که از جمله آنها میتوان به بالا بردن میزان امنیت در ساختمان های چند واحده اشاره کرد. اگر شما از این نوع درها در ساختمان های مسکونی و یا تجاری هم استفاده کنید هیچ مشکلی نخواهد شد. شما همچنین میتوانید از این نوع درب ها در قفل های خارجی مانند محوطه های پارکینگ و … استفاده کنید.قفل درب های آکاردئونی اگر شما از انواعی از قفل ها برای درب آکاردئونی خود استفاده کنید . ضمن اینکه می توانید استانداردهای مربوط به امنیت را بالا ببرید قادر خواهید. بود قفل های آن ها را نیز عوض کنید. دقت داشته باشید که این نوع از قفل ها معمولا به دو صورت وجود دارند، شما باید بدانید که هر دوی این قفل ها باید به صورت همزمان باز و بسته شوند. چرا که در غیر این صورت نمی توانید درب اصلی را باز کنید. شما همچنین میتوانید. از یک قفل سوم هم در این زمینه بهره مند شوید. که البته باید حین ساخت و سفارش این موضوع را به سازنده اعلام کنید. تا جای لازم را در نظر داشته باشد. گارد آهنی یا حفاظ درب اکاردون در اصطلاح حفاظ هایی دارد که به صورت مشبک هستند و جنس آن ها نیز از آهن است و به عنوان یک حائل امنیتی مورد استفاده قرار می گیرند

حفاظ درب ضد سرقت آپارتمان

برای دزدان مهم نیست که درب ورودی از فولاد غیر قابل برش تولید شده باشه یا یک درب چوبی معمولی و ساده چون سارقین فقط از طریق توپی زنی، دیلم زنی، شاه کلید یا هک قفل‌های نصب شده روی انواع درب وارد می‌شوند .
پس اگر درب ضد سرقت به جای ۱۳ زبانه ۳۰۰ زبانه هم داشته باشد، وقتی سارقین توپی قفل را تخریب می‌کنند، تمام زبانه‌ها را به عقب می‌کشند و درب ضد سرقت از هر نوعی که باشد در چند ثانیه باز میگردد . پس بهتر است حفاظ درب آکاردئونی ضد سرقت به صورت سه لایه پرچ مخفی روی درب‌های ضد سرقت نصب شودچرا که  از هیچ طریقی امکان باز شدن از طریق توپی زنی، دیلم زنی، شاه کلید یا هک را ندارد .

تسمه های فلزی روی درب به وسیله پیم های فلزی به هم وصل شده و در قاب اصلی حفاظ آکاردئونی جای می گیرد. این درب به صورت ریلی در محل نصب حرکت می کند و بر خلاف دیگر انواع درب های ضد سرقت قابلیت جمع شدن روی یک پایه قاب را دارد.تسمه های فلزی روی درب به وسیله پیم های فلزی به هم وصل شده و در قاب اصلی حفاظ آکاردئونی جای می گیرد. این درب به صورت ریلی در محل نصب حرکت می کند و بر خلاف دیگر انواع درب های ضد سرقت قابلیت جمع شدن روی یک پایه قاب را دارد.

حفاظ درب آکاردئونی آهنی ( فلزی ) از جمله باکیفیت ترین و پرفروش ترین محصولاتی است که با قیمت مناسب و به صورت مستقیم می توان آن را خریداری نمودو مورد استفاده قرار داد. با توجه به اینکه محصولات مختلف برای حفاظت از ساختمان ها تولید شده است اما از محبوبیت و کیفیت و کاربرد بسیار بالاتری برخوردار می باشد. محبوبیت این محصول بدان جهت است که به آسانی قابل نصب و اجرا می باشد و میتوان از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است. بنابراین کیفیت و مقاومت بسیار بالایی می باشد که همین امر موجب شده تا بتوان از این محصول در شرایط مختلف آب و هوایی بهره مند گردید. این مدل از درب را در رنگ های متنوعی تولید کرده اند که در نتیجه با توجه به نمای ساختمان می توان برای خرید آن ها اقدام نمود .

حفاظ های آکاردئونی از یک چهار چوب از جنس آهن به شکل پروفیل تشکیل شده است  که درون آن پروفیل های عمودی، افقی و مورب پر شده است. یک ریل فلزی در بالای درب نصب گردیده است و بخش چرخ دار که وزن حفاظ درب را تحمل می نماید در آن قرار گرفته است. در بخش پایینی در نیز ریلی به عنوان بخش راهنمای حرکت در نصب می گردد که میله راهنمای متصل به در در داخل آن قرار گرفته است. بر روی حفاظ آکاردئون می توان قفل های توکار و روکار را به کار گرفت  که بدین طریق مقدار زیادی امنیت حفاظ ضد سرقت درب بالا خواهد رفت. در مجموع حفاظ آکاردئونی میتوان یک محافظ خوب برای بخش های ورودی نامید که دارای زیبایی و کارآمدی بالایی بوده و فضای بسیار کمی را اشغال می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *