حفاظ خاردار بالای دیوار
۱۳۹۹/۰۸/۲۴
ایمن ترین نرده حفاظ بالای دیوار
۱۳۹۹/۰۸/۲۴
نمایش همه

حفاظ روی دیوار

حفاظ و نرده‌های آهنی دیوار مختلف، شامل حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته‌ای و حفاظ لیلیوم، با استفاده از میلگرد نوک تیز ساخته می‌شوند و روی دیوارهای حیاط ساختمان‌ها و ویلاها نصب می‌شوند. همچنین حفاظ سرنیزه‌ای نیز با استفاده از پروفیل چهارپهلو تولید می‌شود و بر روی دیوارهای حیاط‌ها نصب می‌گردد. این انواع حفاظ و نرده‌های آهنی به عنوان یکی از راه‌های محبوب و زیبا برای محافظت و حفاظت از حیاط‌ها و محیط‌های اطراف ساختمان‌ها استفاده می‌شوند.

حفاظ دیوار چیست

 

تاریخچه نصب حفاظ دیوار

تا مدت ها بسیار قبلتر از اینکه انواع سیستم های مداربسته نظارتی به بازار معرفی شوند، نصب نرده های فلزی روی دیوار به شکل میله های عمودی و افقی بر روی دیوارها، اطراف یک ساختمان ویلایی و مکان های تفریحی و فضاهای روباز، رواج داشت. این نرده های فلزی به عنوان یک سد ایمنی در برابر ورود سارقین به شمار می رفتند و از جنس آهن به شکل آلیاژ مقاوم ساخته می شدند.

مشتریان حفاظ های ایمن رو دیواری اغلب اطلاعی از انواع بهترین حفاظ های روی دیوار ، اصول اساسی در ساخت آن ها و نکات کلیدی در مورد آنها را ندارند . و بدون اطلاع کافی یا حتی اندک، تنها با اکتفا نمودن به موارد ارائه شده از سوی عرضه کننده نرده های حفاظ، اقدام به خرید نرده های حفاظ می نمایند که در موارد زیادی منجر به خرید نرده هایی می شود که از لحاظ کیفیت به هیچ وجه جوابگوی نیاز مشتریان نمی باشد .

با ورود مدل های جدید انواع بهترین حفاظ روی دیوار به بازار و تغییر و تحول در دنیای دکوراسیون و مصالح ساختمانی، کاربرد و نصب نرده های حفاظتی قدیمی به تدریج منسوخ شد؛ البته در برخی از مناطق هنوز هم از نرده های میله ای شکل فلزی به عنوان حفاظ روی دیوار حیاط استفاده می شود. عیب اصلی این نرده، ارتفاع زیاد، دشواری نصب و ایجاد ظاهری نامطلوب برای نمای بیرونی ساختمان ها به شمار می رود.

از طرفی دیگر، رنگ آمیزی حفاظ های نرده ای قدیمی، کاری سخت و وقت گیر بود؛ برای رنگ کاری میله ها امکان استفاده از پیستوله رنگ وجود نداشت چرا که حجم زیادی از رنگ هدر می رفت؛ تنها راه رنگ آمیزی نرده ها، استفاده از قلموهای بزرگ بود. گاهی ساعت ها وقت لازم بود تا مساحت زیادی از میله ها رنگ کاری شوند.

 

شیک ترین حفاظ روی دیوار

 

بهترین قیمت نرده حفاظ دیوار

قیمت حفاظ روی دیوار بر اساس هر متر و ارتفاع آن محاسبه می شود. نرده روی دیوار آهنی حفاظ کمک آهن سازه در طرح و شکل متنوع بهترین حفاظ برای ساختمان های مسکونی، اماکن تجاری و فضای کارگاهی است. نرده دیوار ویلا، نرده آهنی روی دیوار، حفاظ نرده ای تراس، حفاظ پنجره دو جداره، نرده آهنی محافظ، حفاظ پنجره ساختمان با قیمت مناسب را از ما بخواهید. ساخت و نصب حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای، لیلیوم، نرده های نیزه ای و هر نوع دیگری که بخواهید توسط بهترین تیم جوشکاری و تولید کننده حفاظ در تهران ساخته می شود.

 

حفاظ سر نیزه ای

این مدل حفاظ بسیار قدیمی بوده و به صورت گسترده نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. نام دیگر آن نیز “نیزار” می باشد. جنس آن از آهن بوده که به شما اطمینان می‌دهد یک حفاظ محکم را خواهید داشت. بسته به طراحی ساختمان شما می‌توانید مدل‌های مختلفی را انتخاب نمایید. البته ابعاد نیز بسته به انتخاب شما می‌تواند متفاوت باشد. می‌توانید نوک نیزه‌ها را تیز‌تر سفارش دهید. خوبی این مدل حفاظ آن است که هر جور که مایل بودید می توانید آن را شخصی سازی کنید.

در شرکت هشتمین نور ما تلاش کرده ایم که این مدل از حفاظ روی دیواری را با فرفورژه ادغام نماییم. همین امر سبب شده تا یک حفاظ بسیار زیبا و شیک را برای ساختمان خود داشته باشید.

 

حفاظ لیلیوم

این مدل از حفاظ با الهام گیری از گل لیلیوم ساخته شده است و در عین کارایی، زیبایی بسیار زیادی را همراه خود دارد. این مدل حفاظ دارای حدودا ۲۰۰ شاخه تیز و برنده قرار داده شده است تا عبور از آن برای دزدها کاملا غیر ممکن باشد. جدای بحث امنیت، زیبایی این مدل حفاظ است که به سازه شما روح می بخشد. ابعادی که برای این مدل حفاظ در نظر گرفته شده است از ۵۰ تا ۱۲۰ سانت می‌باشد که جوابگو هر مدل نیازی می‌باشد.

این مدل حفاظ‌ها به دلیل داشتن شاخه‌های متعدد، برش و خم کردن آن را به کاری زمان گیر و پر سر صدا بدل کرده است. به همین دلیل بیشتر سارق‌ها برای عبور تصمیم می‌گیرند به سازه‌هایی مراجعه کنند که دیوار‌هایی بدون حفاظ دارند.

 

حفاظ بوته‌ای

شاید یکی از ترسناک‌ترین مدل‌های حفاظ روی دیواری همین بوته‌ای باشد. با ساختاری که دارد باعث می‌شود که هر موجود زنده‌ای که تلاش دارد از آن عبور دارد گیر یا زخمی شود. سری های تیز و برنده، همچنین وجود خارهایی بر روی بدنه باعث شده تا حفاظ بوته یکی از بهترین مدل‌های خودش باشد. این مدل حفاظ به تامین امنیت بیشتر سازه شما کمک می‌کند.

 

حفاظ شاخ گوزنی

امروزه حفاظ روی دیواری شاخ گوزنی بسیار فراگیر شده است و مورد استفاده قرار می‌گیرد. همانطور که از نامش پیداست، شما با آهن‌های در هم تنیده شده به شکل شاخ گوزن روبرو هستید که حتی بعضی پرنده ها نیز ممکن است در آن گیر افتاده یا زخمی شوند! در این مدل از حفاظ شما دیگر ارتفاع مسئله نخواهد بود بلکه تراکم آن سبب جلوگیری از ورود سارقان می‌شود. همچنین توجه داشته باشید که شاخ گوزنی از میلگرد نمره ۱۰ می باشد و برای ارتفاع بالای ۱ متر مناسب نمی‌باشد.

 

حفاظ دیوار حیاط

بصرفه ترین حفاظ دیوار

حفاظ شاخ گوزنی نام عامیانه گونه ای نسبتا جدید از نرده های محافظتی رودیواری می باشد که از لحاظ قیمت پایین ترین و بصرفه ترین نوع حفاظ دیوار است . این نامگذاری بدلیل الگو برداری این حفاظ ها ‌در مدلهای اولیه خود از شاخهای گوزن و شباهت ظاهریشان به آن می باشد و در واقع حفاظی تحت عنوان حفاظ شاخ گوزنی که محصولی مشخص با ظاهری شناخته شده را نمایانگر باشد، نیست .

بررسی کیفیت تولیدات حفاظ دیوار موجود در بازار

در آغاز باید توجه داشت هیچ گونه برند و شرکت سازنده ی معتبر و به ثبت رسیده ای در زمینه طراحی ،ساخت و عرضه محصولات محافظتی (نرده های حفاظ رو دیواری) در کشور وجود ندارد و بیشتر تولیدات موجود در بازار صرفا بصورت کارگاهی و فاقد استاندارد های لازم، تولید می گردند اما شرکت هایی مانند آهن سازه داری اتاق فکر طراحی حفاظ های ایده آل روی دیوار میباشد .

یکی از مساِلی که امروزه مورد توجه قرار گرفته است برای برقراری امنیت ساختمان ها،می توان از حفاظ دیوار نیز استفاده کرد که دارای طرح ها و تراکم های متفاوتی هستند که قیمت های مختلفی را به وجود می آورند. انواع مختلف نرده دیوار را می توان از شهر های مرکزی همچون تهران و کرج خریداری نمود.

 

محکم ترین حفاظ دیوار

 

نقاط ضعف حفاظ های ایستاده کلاسیک

از آنجایی که این حفاظ ها دارای ارتفاعی زیاد می باشند، سازندگان آنها برای اتصال و مهار لرزش های موجود در آن، دو ردیف پروفیل بصورت افقی از پایین و بالای نرده حفاظ عبور می دهند، همین پروفیل های عبور داده شده بصورت افقی، خود محل مناسبی برای قرار دادن پا و بالا رفتن بصورت نردبانی در این نرده ها را مهیا می نماید. (در حفاظ های شاخ گوزنی استاندارد، فضاها برای قرار دادن پا پر خطر است و این عمل تقریبا ناممکن است) .

از آنجایی که قطعات عمودی حفاظ های ایستاده کلاسیک کاملا از یکدیگر مجزا هستند و با فاصله از یکدیگر قرار داده شده اند، خود فضایی را برای عبور از میانشان در اختیار قرار می دهند .(در حفاظ های شاخ گوزنی استاندارد، برخلاف حفاظ های کلاسیک، قطعات بصورت ضربدر به دفعات از یکدیگر گذر داده شده اند و فضایی را برای عبور باقی نگذاشته اند) . از دیگر نقاط ضعف کلیدی حفاظ های ایستاده کلاسیک آن است که با برش یکی از قطعات عمودی، توان خم کردن آن قطعه مهیا می شود و پس از خم نمودن آن، فضای قابل توجهی را برای عبور بلامانع ایجاد می نماید. (حفاظ های شاخ گوزنی استاندارد دارای قطعات و اتصالات متعدد و نزدیک به هم می باشد، بطوری که با برش یک قطعه، آن قطعه از محل دیگر به قطعات دیگر بخوبی متصل شده و این اتصالات در ردیف های دیگر تکرار شده اند) .

قیمت بالای حفاظ های ایستاده کلاسیک و قدیمی

قیمت بالای این دسته از حفاظ ها بعنوان یکی از نقاط ضعف این حفاظ ها تلقی می گردد. حفاظ های ایستاده کلاسیک نزدیک به دو برابر یک حفاظ شاخ گوزنی استاندارد برای مصرف کننده هزینه دربردارد، و از طرفی دیگر کارایی و محافظت یک نرده حفاظ شاخ گوزنی استاندارد را دارا نیست .

 

قیمت ایمن ترین حفاظ دیوار

نرده روی دیوار مدرن و شیک

خانه را به طور مناسب ایمن کنید. از آن جایی که شرکت صنایع فلزی آهن سازه سال ها تجربه در زمینه تولید و عرضه محصولات فلزی ساختمان از جمله درب ورودی ، درب حیاط یا درب آکاردئونی ، نرده حفاظ پنجره و حفاظ دیوار مشغول به فعالیت است، قیمت ها را طبق نرخ مصوب نهادهای نظارتی تعیین می کند. کیفیت نرده دیوار ساختمان در آهن سازه ، تمامی محصولات با کیفیت بالا ساخته می شود. قیمت و کیفیت حفاظ روی دیوار سبب شده است تا مشتریان از محصولات بی نظیر آهن سازه استفاده کنند. جوشکاری و برشکاری های منظم و دقیق و همچنین رنگ های با کیفیت از ویژگی های محصولات حفاظ دیوار است. نتیجه گیری در مورد حفاظ دیواری ساختمان نرده روی دیوار ساختمان در آهن سازه یکی از راهکارهای افزایش ایمنی غیر قابل عبور کردن دیوار ساختمان با حفاظ می باشد.

 

حفاظ های ساختمانی

 

رویت محل نصب و اندازه گیری دیوار

پیش از اجرای پروژه نصب، در صورتی که در تهران و کرج قرار دارین محل نصب می بایست توسط نصاب مورد بازدید قرار گیرد، تا موارد کلیدی از جمله نوع حفاظ مورد نیاز، سایز پیشنهادی، چگونگی نصب نسبت به نوع پوشش سطح دیوار و متراژ دقیق نرده های حفاظ برآورد شود .

حفاظ آهنی روی دیوار آهن سازه با بهره گیری از رنگ های ضد زنگ، رنگ آمیزی شده است و به همین جهت می توان در بازه زمانی طولانی از آن بهره مند شد و به سبب اینکه این نوع نرده با استفاده از میلگرد شماره ۹ و ۱۰ تولید می شود و به همین جهت در برابر ضربه نیز دارای استحکام و مقاومت بسیار بالایی می باشد.

 

حفاظ های ضخیم دیوار

 

خرید نرده حفاظ های ضخیم روی دیوار

استفاده از حفاظ ضخیم فلزی دیوار حیاط به تنهایی نخواهد توانست امنیت خانه را فراهم نماید و می توان گفت بیشتر جنبه تزئینی و مشخص کردن حریم شخصی را خواهد داشت. استفاده از چنین حفاظ هایی در جوامع توسعه یافته، به سبب غنای فرهنگی و مشخص بودن حریم دیگران و احترام به حریم، بیشتر رواج دارد. اما می توان برای ویلاهایی که دارای حضور دائمی نگهبان و یا سرایدار هستند از آنها به راحتی استفاده کرد.

همچنین بسیاری از منازل و ساختمان های چندین طبقه نیز چنانچه دارای حیاط و محوطه ای چه در جلو و یا در پشت ساختمان باشند که مشرف به خیابان و یا کوچه باشد می توانند از این چنین حفاظ فلزی دیوار حیاط استفاده کنند البته با کمی ارتفاع بیشتر جهت ایجاد امنیت بالاتر. شاید این حفاظ فلزی تقریباً کارکردی شبیه به برخی مدل های درب ساختمان داشته باشد که می توان از بیرون نیز درون حیاط را مشاهده کرد!

 

 

مدرن ترین حفاظ دیوار باغ ویلا

 

با کیفیت ترین و جدیدترین حفاظ فلزی دیوار

حفاظ های با کیفیت فلزی دیوار حیاط  یکی از بهترین راه های ایمن سازی و مشخص کردن محدوده اطراف خانه است. در بین فنس های دیواری مدل های آهنی بیشترین طرفدار را دارند. شاید این محبوبیت زیاد آهن بخاطر استحکام و دوام زیاد این عنصر باشد. کاربرد اصلی حفاظ فلزی کشیده شده در اطراف خانه همانطور که در ابتدا گفتیم اولا بخاطر مشخص شدن محدوده مالکیت است و ثانیا از خانه در برابر ورود افراد ناشناس به فضای داخل حیاط حفاظت می کنند. به همین دلایل ایمنی است که بیشتر افراد ترجیح می دهند از مدل  فنس های قوی و مستحکم که بعضا در قسمت بالایی نوکی تیز مانند سر نیزه یا چاقو دارند استفاده کنند .

 

حفاظ نمای دیوار

 

محکم ترین و مدرن ترین حفاظ نمای دیوار باغ ویلا

‎حفاظ های دیوار در خانه و ساختمان ها در ایران بیشتر از جنس آهن و فولاد هستند و نرده های چوبی به‌ندرت و در مناطقی خاص استفاده می‌شوند. اما حفاظ های فلزی چه‌طور؟ چند جور حفاظ داریم ؟ چه چیزهایی را باید در انتخاب نرده دیوار مدنظر قرار داد ؟

از بحث کاربردی حفاظ های سر دیواری که بگذریم، باید به جنبه زیبایی و طراحی آنها نیز توجه ویژه ای کرد. فنس های آهنی مانند بسیاری دیگر از لوازم در ساخت و ساز خانه، در شکل ها و فرم های بسیار متنوعی وجود دارند. فنس های فلزی عمدتا در شکل و رنگ میله ها با یکدیگر فرق می کنند. از آنجایی که آهن به تمامی رنگ ها در می آید بیشتر تفاوت مدل ها به همین رنگ آنها خلاصه می شود که مدل های سفید و سیاه از پرطرفدارترین رنگ ها هستند اما  بهتر است حفاظ فلزی خانه خود را به رنگی انتخاب کنید که با نمای خارجی ساختمان هماهنگ باشد. حفاظ های فلزی در خانه ها و ساختمان های حیاط دار یکی از جنبه ها مهم زیبایی نمای ساختمان نیز به شمار می رود. در مقابل قیمت کمی که این حفاظ های آهنی دارند، جلوه بسیار زیبایی به نمای ساختمان می دهند و در کنار آن فضایی ایمن و خصوصی را برای ساکنین داخل ساختمان فراهم می کنند.

بهتر است در زمان انتخاب محکم ترین حفاظ فلزی دیوار حیاط هم به نمای بیرونی و هم نمای داخلی توجه داشته باشیم. گاهی برخی عناصر زیبایی و دکوراسیون به سبب استفاده در فضاهایی کاملاً بسته و شخصی، می توانند فقط جنبه زیبایی برای خودمان داشته باشند اما در مورد این چنین ابزارهایی می بایست به نما و زیبایی بیرونی و دید بصری مناسب نیز حتما ًتوجه کرد.

هماهنگ بودن با نمای ساختمان، همخوانی داشتن با نوع و دکوراسیون حیاط منزل و عناصری که در آن قرار دارند مواردی ست که بهتر است حتماً در زمان انتخاب و نصب اینگونه حفاظ های مدرن دیوار حیاط حتماً به آن توجه کنیم. برای درک بهتر مطلب، از تعداد زیادی تصویر در این صفحه استفاده شده است که هر کدام طرحی زیبا از حفاظ های فلزی برای انواع ساختمان در نماهای مختلف و با دکوراسیون متنوع حیاط را به خوبی به تصویر کشیده اند.

 

ضمانت و گارانتی خرید نرده حفاظ

زیرسازی نصب حفاظ های دیوار

زیرسازی به معنای قراردادن قطعات مقاوم فلزی به فاصله های نزدیک به هم در طول سطح دیوار است، که سازه نرده حفاظ بر روی آن قرار گیرد .
اجرای نصب نرده حفاظ ها بر روی قطعات زیر سازی شده و اتصال نرده ها از کف و طرفین به یکدیگر سبب اجرای اصولی نرده های حفاظ بر روی سطح دیوار می گردد .

 

حفاظ فلزی دیوار

 

قیمت حفاظ آهنی روی دیوار

حافظ های دیوار در جهت امنیت از اموال بسیار مقرون به صرفه بوده و باید گفت قیمت حفاظ روی دیوار به تراکم حفاظ ها و ضخامت بکار رفته و نوع رنگ حفاظ ، نوع جوشکاری و شکل حفاظ آن وابسته است . گارد آهنی دیوار علاوه بر ظاهر زیبایی ک دارد دارای امنیت بالایی نیز میباشد به طوری که مورد تایید نیروی نتظامی ناجا بوده است و به همین دلیل طرفداران بسیاری دارد و مورد انتخاب بیشتر مشتریان امنیت است و به عنوان پرفروش ترین حفاظ دیوار و بهترین موضوع حفاظت دیوار شناخته شده است .

 

نصاب حفاظ آهنی روی دیوار بهترین حفاظ دیوار

 

حفاظ روی دیوار حیاط چیست ؟

خانه های ویلایی و باغ ها با دیوارهای کوتاه تر، سوژه خوبی برای سارقین هستند! با نصب حفاظ روی دیوار حیاط می توان ارتفاع دیوار را افزایش داد. دیوار حیاط هم مثل پنجره های ساختمان باید با نرده های حفاظ پوشش داده شود. حفاظ دیوار باید یک سازه فلزی غیر قابل نفوذ است. تراکم نرده های حفاظ اجازه عبور از بین نرده ها را نمی دهد. از طرفی ارتفاع حفاظ می تواند مشکل کوتاه بودن دیوار حیاط را حل کند. حفاظ دیوار حیاط بهترین محافظ در ورودی ساختمان است و مانع ورود سارقین به محوطه داخلی و ساختمان می شود. در ادامه با برخی از شکیل ترین سازه های حفاظ آشنا می شویم.

انتخاب یک نرده دیوار باغ که بتواند در حین پوشش‌دهی کامل دیوار باغ و حفظ زیبایی ظاهری، بحث امنیت را نیز برقرار سازد، موضوع را کمی سخت و دشوار خواهد کرد.

برای انتخاب حفاظ مناسب دیوار باغ نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • دوام و پایداری نرده‌های دیوار
  • فاصله بین حفاظ‌های روی دیوار
  • پوشش کامل دیوار باغ
  • ضد زنگ بودن نرده‌ها
  • حفظ زیبایی ظاهری
  • تیز یا شاخه‌ای بودن نوک حفاظ‌ها

 

حفاظ غیر قابل عبور

 

حفاظ های شیک و زیبا روی دیوار

برای بالا بردن امنیت خانه های ویلایی همیشه از حفاظ روی دیوار استفاده می شود. استفاده از حفاظ های آهنی قدیمی و یا سیم خاردار برای دیوار ویلا اصلا مناسب نیست. حفاظ دیوار حیاط علاوه بر استحکام باید دارای شکل ظاهری مناسبی هم باشد. برای اینکه ساکنین حس محبوس بودن نداشته باشند، انواع حفاظ شاخ گوزنی و بوته ای با تنوع بالا تولید شده است. این سازه های محکم بخشی از دکوراسیون حیاط هم به حساب می آیند و لطمه ای به زیبایی ساختمان و محوطه وارد نمی کنند .

نرده فلزی فرفورژه روی دیوار و نرده دیوار طرح دار اجرا با فرفورژه های دست ساز و قطعات برگی تمام قطعات و تزینات روی نرده کاملا دست ساز بوده و از هیچ گونه دستگاهی استفاده نشده است . این نوع نرده ها یکی از کار های خاص در صنعت فرفورژه میباشد و ساخت همچنین کاری بسیار سخت و زمان بر میباشد و تزینات روی حفاظ روی دیوار به وسیله جوشکاری با ظرافت خاصی انجام شده و دقت زیادی برده تا تمام تزینات به صورت یک نواخت ایجاد شود .

 

حفاظ ساز روی دیوار

 

لوکس ترین نرده روی دیوار

ساخت انواع حفاظ لوکس روی دیوار مانع از ورود سارقین و بیگانگان به فضای داخل ساختمان می شود. با توجه به سفارش های زیادی که از نصب حفاظ شاخ گوزنی در اپلیکیشن وم سرویز ثبت می شود، این سرویس به صورت ویژه راه اندازی شده است. پس از ثبت سفارش، هماهنگی برای اندازه گیری حفاظ دیوار حیاط انجام می شود. برای رنگ های خاص از قبل هماهنگ کنید زیرا رنگ آمیزی حفاظ شاخ گوزنی کوره ای است و دستی انجام نمی شود. قیمت حفاظ روی دیوار با توجه به سفارش مشتری اعلام می شود. تراکم نرده های حفاظ، ارتفاع و عرض سازه،متراژ دیوار و کیفیت پروفیل سازه روی قیمت ها تاثیر می گذارد. هزینه ای که برای ساخت حفاظ شاخ گوزن می پردازید در قبال آرامش و امنیت خانواده بسیار مقرون به صرفه است.

حفاظ دیوار ساختمان یعنی شکوه مندی دروازه ورودی ساختمان. همیشه زمانی که قصد ورود به مکانی را دارید آن چیزی که بیش از همه نمایان گر است درب ورودی حیاط و ساختمان می باشد. چرا که چشم با اولین نگاه می تواند در مورد دکوراسیون آن خانه تصمیم بگیرد. حفاظ دیوار ساختمان از جمله فاکتورهایی است که در نگاه اول به چشم می آید پس برای انتخاب  حفاظ فلزی روی دیوار، هوشمندانه عمل کنید و نرده روی دیواری شیک  و با کیفیت و در عین با قیمت مناسب را انتخاب نمایئد. حفاظ دیوار و نرده روی دیوار با خرید از اهنگران حرفه ای صنایع فلزی اهن سازه شما را از خریدتان راضی خواهد کرد.

حفاظ آهنی دیوار محوطه برای حفاظت از حریم شخصی خانه شما از جمله راهکارهای حفاظت است که به آسانی می توان آن را روی دیوار خانه داشت. انواع نرده روی دیوار مانند حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ نیزار، حفاظ سرنیزه، حفاظ لیلیوم، حفاظ بوته ای و همچنین نرده حفاظ پنجره، حفاظ روی دیوار و درب ویلایی شیک برای افزایش ضریب ایمنی خانه مورد استفاده است. خانه ای که با نرده روی ساختمان حفاظت شده باشد سرشار از امنیت و حس رضایت است. نرده روی دیوار می تواند نقش نگهبان را برای ویلا و ساختمان شما داشته باشد. برای خرید نگهبان عجله کنید.

 

لوکس ترین نرده حفاظ روی دیوار

 

برترین حفاظ های ساختمانی

ملاک‌های زیادی جهت انتخاب حفاظ دیوار حیاط و تامین امنیت منزل وجود دارد. اولین مورد برای انتخاب نرده دیوار حیاط، بحث کارکرد اصلی و ایجاد امنیت بالا برای عدم ورود افراد ناشناس به داخل حیاط منزل می‌باشد. نوع و مدل خاص استفاده شده در حفاظ روی دیوار حیاط باید به صورتی انجام پذیرد که بتواند بهترین محافظ در برابر سارقان باشد تا نتوانند به راحتی وارد منزل شوند. توجه به مکان دقیق نصب، نحوه اتصال ، فاصله بین میله‌ها ، کیفیت میلگردها از جمله مواردی است که بحث امنیت و کیفیت نصب و اجرا را در پروژه‌های این چنینی تعیین می‌کند.

انواع حفاظ میلگردی دیوار از نرده های فلزی که به موازات یکدیگر و در بالاترین نقطه هستند از لبه های تیز استفاده می شود. اندازه آنها از ۵۰ سانتی متر تا هر اندازه اندازه گیری می کند. انتخاب رنگ توسط مشتری انجام می شود.مدل ها: سرنیزه – یک سر خم – دو سر خم – سه شاخ. حفاظ نرده فلزی محافظ دیواری حفاظ نرده حفاظ دیوار – عکس حفاظ نرده ترکیبی از قطعات فلزی با لبه های تیز و لبه های الهام گرفته شده از نرده های نخی ، به طور متراکم کنار هم. ۳۰ سانتی متر طول دارد و می تواند در هر اندازه نصب شود .انتخاب رنگ توسط مشتری انجام می شود.

 

حفاظ ایده آل دیوار

 

حفاظ دیوار حیاط محکم

یکی از مهم‌ترین نکات در انتخاب حفاظ روی دیوار بحث کارکرد و مدل آن براساس پوشش‌دهی سطح دیوار می‌باشد تا بتواند بحث ایمنی را تامین نماید. در واقع کارایی حفاظ و قابلیت عدم شکستگی و تراکم آن برای ایجاد پله شدن به منظور رد شدن از آن نیز باید در مدل‌های مختلف نرده دیوار مدنظر قرار گیرد. یکی از نکات در انتخاب حفاظ روی دیوار بحث ارتفاع آن می‌باشد. نرده نصب شده بر روی دیوار باید دارای طول، عرض و تراکم مناسب باشد تا بتواند از پوشش‌دهی مناسبی در مقابل سارقین برخوردار باشد. بحث آهنگری حفاظ نیز یکی دیگر از نکات در انتخاب حفاظ برای دیوار است که باید مدنظر قرار گیرد. درواقع باید جوشکاری حفاظ و نرده ایمنی به صورت ۲ طرفه انجام شود تا مقاومت لازمه را تامین کند و امکان شکستن و عبور را برابر با احتمال صفر قرار دهد.

 

با کیفیت ترین حفاظ دیوار

 

در حال حاضر تعدادی محافظ دیواری در بازار موجود است که بیشتر از آنها به عنوان نرده استفاده می شود و برای استفاده به عنوان حفاظ دیوارپوش یا دیوارپوش ساختمان مناسب نیستند. این نوع محافظت از دیوارهای سنتی – که به عنوان محافظت از سرنیزه نیز شناخته می شود – دارای معایب بسیاری است. مهمترین نقطه ضعف آنها این است که زیبا نیستند. علاوه بر این ، آنها دقیقاً مانند زندان های بلند ، زشت و کسل کننده نیستند. نرده حفاظهای حفاظ معمولی ایمن نیستند. زیرا مردم به راحتی می توانند از آن عبور کنند.لیست قیمت حفاظ دیواری: نرده حفاظ نرده شاخ گوزنیی – نرده حفاظ گیاه – نرده حفاظ لیلیوم – نرده حفاظ حیاط دیوارهای خانه های ایرانی بیشتر از جنس آهن و فولاد است و نرده های چوبی به ندرت در مناطق خاص استفاده می شوند. اما در مورد نرده حفاظهای فلزی چیست؟ چه نوع محافظ دیواری داریم؟ هنگام انتخاب حفاظ در حیاط خلوت ویلا چه چیزی را باید در نظر بگیریم؟

 

جدیدترین حفاظ دیوار

 

زیباترین حفاظ دیوار حیاط : حفاظ لیلیوم

همانطور که از نام حفاظ می توان حدس زد، گل های زیبای لیلیوم ایده اصلی طراحی نرده ها هستند. این سازه نسل جدید حفاظ زیبای روی دیوار است و از نظر شکل ظاهری بسیار شکیل و زیبا می باشد. نصب حفاظ لیلیوم در خانه های ویلایی طرفدار بیشتری دارد. در دورتادور ساختمان و همه محوطه ویلا می توان این حفاظ را نصب کرد. تراکم نردههای لیلیوم بسیار زیاد است. به طور معمول در هر متر حدود ۲۰۰ شاخه تیز و برنده لیلیوم وجود دارد. جالب اینکه امکان رنگ آمیزی حفاظ لیلیوم به صورت دو رنگ نیز وجود دارد. معمولا قسمت بالای سر نیزه ها به شکل گل طراحی و با رنگ طلایی تزئین می شود که زیبایی خاصی به حفاظ دیوار حیاط می دهد.

 

مدرن ترین حفاظ نمای دیوار

 

در حال حاضرنرده حفاظ هایی که تحت عنوان حفاظ روی دیوار و نرده روی دیوار در ساختمان ها موجود هستند که بیشترای نوع نرده ها از مدل های قدیمی هستند که در تا قبل از سال ۱۳۹۰ تولید ونصب میشدند ‘ البته اکنون نیز بسیار کم تولید و فروخته میشوند و به عنوان نرده امنیتی فروخته و نصب میشوند و ای نوع از نرده ها جهت استفاده به عنوان حفاظ روی دیوار حیاط یا ساختمان مناسب نبوده و امروزه به هیچ وجه پیشنهاد داده نمیشونند . این نوع حفاظ روی دیوار قدیمی بوده و از ان به نام نرده سنتی نام برده میشوند -که با عنوان حفاظ سرنیزه ای نیز شناخته می شوند- بی روح و دلگیر است و انسان با نگاه کردن به این نرده ها حس خوبی پیدا نمیکند و باعث گرفتگی و کسالت خصوصا برای افراد میان سال میشود .همان طور که گفتیم حفاظ های نرده ای رایج در قبل ، ایمن نیستند و سارقان مبتدی هم به راحتی میتوانند از این نوع نرده ها عبور کنند . سوال ! چرا به راحتی اشخاص می توانند از آن عبور کنند.

این نوع نرده حفاظ ها بدون طراحی و توجه به نکات امنیتی در سالیان گذشته بیشتر توسط آهنگران مبتدی در طراحی ساخته و تفکر ساخت ان این بوده که سارقان نمی توانند از ارتفاع عبور کنند پس هنگام ساخت نرده فقط به دادن ارتفاع فکر کرده و با تفکر این که در راس این نرده ها از سرنیزه های المینیومی و ورقی استنفاده کنند کفایت کرده و این نرده مانع خوبی برای عبور دزدان است غافل از این که در ابتدا کمک بزرگی به سارقان دیوار رو میکنند چرا که خود این نوع نرده حکم دستگیره را برای دزدان دارد و با یک پرش ساده میتوانند به ابتدای نرده که معمولا پروفیل است رسیده و به راحتی روی دیوار با گرفتن از میله های نرده حرگت کرده و خود را به محل ضعیف تر رسانده و با یک حرکت ساده از نرده عبور کنند. با توجه به مشکلات این نوع نرده و مورد دستبرد قرار گرفتن منازلی که دارای این نوع نرده حفاظ بودند ‘ امروزه نسل جدیدی از حفاظ ها با طراحی و رفع مشکلات حفاظ های قبلی که همان ارتفاع بالا ‘ دلگیر بودن ‘ و ظاهر نامناسب نصبت به ساختمان به بازار امده اند که به حفاظ بوته ای یا شاخ گوزنی شهرت یافته اند

 

بهترین نصب حفاظ روی دیوار

 

نرده کشی روی دیوار انواع مختلفی دارد و در انواع مختلف ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. در حالت کلی انواع مختلف و مدل های مختلف حفاظ دیوار برای محافظت از باغها، ویلاها منازل و ساختمان هایی که در معرض دید قرار دارند و همچنین ادارات مورد استفاده قرار می گیرند. حفاظ های دیواری نیزه دار به منظور ایمن سازی ساختمان و جلوگیری از ورود ناخواسته مردم ، سارقان و حیوانات ، روی دیوارها ساخته می شوند.

یکی از انواع پرکاربرد حفاظ دیوار حفاظ شاخ گوزنی میباشد  که از هر تولیدکننده‌ نرده حفاظ دیوار پرس و جو کنیم هیچ کس نمی داند که این محصول را به چه صورت طراحی کردند و یا چه کسی ابتدا این محصول را به تولید کرده است. حفاظ دیوار شاخ گوزنی در کشور روسیه مورد استفاده قرار گرفته همچنین در کشور عزیزمان ایران و دیگر کشورها با استفاده شاخه شکسته درختان و بوته ها برای پوشش دادن و محافظت از مرزهای مختلف در برابر حیوانات وحشی و یا افراد سارق در داخل این مکان ها استفاده می شده است. در مناطق شمالی موجود در کشور عزیزمان ایران استفاده از حفاظ دیوار به شکل شاخ گوزنی رایج بوده و معمولاً شاخه های حفاظ دیوار را به صورتی طراحی کرده که این طراحی به فطرت انسان در مواجهه و خطرات و همچنین از شاخه گوزن ها الهام گرفته است.

 

انواع حفاظ آهنی روی دیوار

 

موارد بسیار زیادی که در زمینه های طراحی حفاظ های دیواری صورت گرفته و با توجه به خطر افتادن درختان و عدم استفاده از درختان شکسته به جای این موارد از میلگرد های نوک تیز و مانند بوته که پیچیده می باشند برای انواع مختلف حفاظ دیوار استفاده می شود. در مورد انواع مختلف حفاظ دیوار که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد بهتر است بگوییم که از بوته برای ساخت آنها الهام گرفته شده است. هیچ شرکتی تاکنون ادعا نکرده است که مالکیت طراحی حفاظ دیوار را برای خود به ثبت رسانده است.

 

برترین حفاظ های ساختمانی

 

دلیل استفاده از حفاظ روی دیوار حیاطی و ویلایی

با توجه به اینکه روش جمعیت سیری تصاعدی داشته و همچنین نرخ بیکاری نیز سیری تصاعدی دارد موضوع جرم و جنایت نیز حالت تصاعدی پیدا کرده و به بالا تخمین زده می شود، در نتیجه انسان به امنیت بیشتری نسبت به هر زمان دیگر احتیاج دارد با توجه به این موضوع هنوز هم افراد بسیار زیادی هستند که از انواع مختلف حفاظ دیوار برای حفاظت از ساختمان مورد نظر خود استفاده نکرده و یا از بعضی حفاظ ها و روش های سنتی برای حفاظت از ساختمان استفاده می کنند این افراد به موضوع استفاده از فاصله دیوار برای ایجاد حفاظتی اصولی و حساب شده بهره می برند. در حالت کلی باید بدانیم استفاده از انواع مختلف حفاظ دیوار، تا حد زیادی خطر هجوم سارقان و دزدان را به مکان مورد نظر ما کاهش دهد.

 

سازنده بهترین و ایمن ترین حفاظ برای روی دیوار

ایمن ترین حفاظ دیوار، حفاظی است که از نفوذ افراد و سارقان به داخل ساختمان جلوگیری کند. این حفاظ باید از مواد مرغوب و باکیفیت ساخته شده باشد و دارای استحکام و مقاومت بالایی باشد. همچنین، حفاظ باید دارای طراحی مناسب و مانعی برای ورود افراد باشد.

بهترین حفاظ روی دیوار، حفاظی است که علاوه بر امنیت بالا، از زیبایی و تناسب با محیط نیز برخوردار باشد. این حفاظ باید با توجه به نیاز و بودجه افراد انتخاب شود.

مقاوم ترین حفاظ دیوار، حفاظی است که در برابر فشار، ضربه و عوامل طبیعی مقاوم باشد. این حفاظ باید از مواد مرغوب و باکیفیت ساخته شده باشد و دارای طراحی مناسب باشد.

امن ترین حفاظ دیوار، حفاظی است که از نفوذ افراد و سارقان به داخل ساختمان جلوگیری کند. این حفاظ باید دارای استحکام و مقاومت بالایی باشد و دارای طراحی مناسب باشد.

حفاظ آهنی روی دیوار، یکی از انواع حفاظ های دیوار است که از مواد مرغوب و باکیفیت ساخته شده است. این حفاظ دارای استحکام و مقاومت بالایی است و از نفوذ افراد و سارقان به داخل ساختمان جلوگیری می کند.

بهترین حفاظ دیوار حیاط، حفاظی است که از نفوذ افراد و حیوانات به داخل حیاط جلوگیری کند. این حفاظ باید از مواد مرغوب و باکیفیت ساخته شده باشد و دارای طراحی مناسب باشد.

بهترین حفاظ روی دیوار ویلا، حفاظی است که از نفوذ افراد و سارقان به داخل ویلا جلوگیری کند. این حفاظ باید از مواد مرغوب و باکیفیت ساخته شده باشد و دارای طراحی مناسب باشد.

بهترین حفاظ روی دیوار باغ، حفاظی است که از نفوذ افراد و حیوانات به داخل باغ جلوگیری کند. این حفاظ باید از مواد مرغوب و باکیفیت ساخته شده باشد و دارای طراحی مناسب باشد.

حفاظ نمای دیوار، حفاظی است که علاوه بر امنیت، از زیبایی و تناسب با نمای ساختمان نیز برخوردار باشد. این حفاظ باید با توجه به نیاز و بودجه افراد انتخاب شود.

محکم ترین حفاظ دیوار، حفاظی است که در برابر فشار، ضربه و عوامل طبیعی مقاوم باشد. این حفاظ باید از مواد مرغوب و باکیفیت ساخته شده باشد و دارای طراحی مناسب باشد.

مدرن ترین حفاظ روی دیوار، حفاظی است که از طراحی جدید و مدرن برخوردار باشد. این حفاظ باید با توجه به نیاز و بودجه افراد انتخاب شود.

با کیفیت ترین حفاظ دیوار، حفاظی است که از مواد مرغوب و باکیفیت ساخته شده باشد. این حفاظ دارای استحکام و مقاومت بالایی است و از نفوذ افراد و سارقان به داخل ساختمان جلوگیری می کند.

جدیدترین حفاظ دیوار، حفاظی است که از طراحی جدید و به روز برخوردار باشد. این حفاظ باید با توجه به نیاز و بودجه افراد انتخاب شود.

حفاظ فلزی دیوار، یکی از انواع حفاظ های دیوار است که از مواد مرغوب و باکیفیت ساخته شده است. این حفاظ دارای استحکام و مقاومت بالایی است و از نفوذ افراد و سارقان به داخل ساختمان جلوگیری می کند.

شیک ترین حفاظ دیوار، حفاظی است که از طراحی زیبا و شیک برخوردار باشد. این حفاظ باید با توجه به نیاز و بودجه افراد انتخاب شود.

بصرفه ترین حفاظ دیوار، حفاظی است که دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه باشد. این حفاظ باید از مواد مرغوب و باکیفیت ساخته شده باشد و دارای طراحی مناسب باشد.

ضمانت و گارانتی خرید نرده حفاظ های دیوار، یکی از نکات مهم در انتخاب حفاظ دیوار است. ضمانت و گارانتی خرید حفاظ دیوار، نشان دهنده کیفیت و استحکام بالای حفاظ است.

نرده حفاظ های دیوار، یکی از انواع حفاظ های دیوار است که از مواد مرغوب و باکیفیت ساخته شده است. این حفاظ دارای استحکام و مقاومت بالایی است و از نفوذ افراد و سارقان به داخل ساختمان جلوگیری می کند.

حفاظ های ضخیم دیوار، حفاظ هایی هستند که از مواد مرغوب و باکیفیت ساخته شده اند و دارای ضخامت بالایی هستند. این حفاظ ها دارای استحکام و مقاومت بالایی هستند و از نفوذ افراد و سارقان به داخل ساختمان جلوگیری می کنند.

ایمنترین نرده روی دیوار، نرده ای است که از نفوذ افراد و سارقان به داخل ساختمان جلوگیری کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *